24 Mart 2016 Perşembe 20:56
Cübbeli Ahmet’e Sosyal Medyada Tepkiler Büyüyor
banner230
Cübbeli Ahmet olarak kamuoyunda bilinen asıl adı Ahmet Mahmut Ünlü olan ünlü vaiz lalegül tv adlı televizyon programında yine bir konuşması ile gündeme geldi. Peygamberimizin burnundan akan akıntıya sümük-ü şerif diyen , sahabeler üzerine o sümüğü sürmek için birbirleriyle yarıştı diyen Cübbeli Ahmet sosyal medyada çok konuşuldu. Binlerce kişi Cübbeli Ahmet’in bu açıklamasını eleştirdi.

 
Son Güncelleme: 01.08.2016 00:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
diyane 2016-04-07 17:41:28

yaa hoca kim söyledi sana öyle olduğunu biraz uyduruyon gibi artık. o mübarek hiç öyle bir şeye müsaade eder mi. kendini putlaştırtır mı.

Avatar
Abdülrezzak 2016-05-11 21:50:46

Zaman zaman dindar olduğu varsayılan kişiler saçmalıyor. Böyle olunca da insanları dinden soğutuyor. Din düşmanlarına gerek yok böyle tipler yetiyor. Biri de çıktı geçenlerde usturayı şerif dedi. Onunla sünnet olmuş. Müslümanlıkta putlaşma yoktur.

Avatar
Murat 2016-06-15 01:18:11

Neden bunları yapar insanların aklını bulandırırsın..Geçmiş zamanda da etmiş olduğun bir sohbet var ki!!MaazAllah...Videoyu bile kaldırttın netten..
Benden sölemesi yediğin hurmalar sonra seni tırmalar..Çok gaza geliyorsun hoca efendi çeki düzen ver artık kendine..

Avatar
İlhan 2016-04-22 15:23:45

Anlıyorum seni hoca. Medya m. ğu yapabilmen için değişik şeyler söylemen gerekiyor da Allah rızası için ümmetin imanlı gitmesi için uğraş. Hep kendini düşünüyorsun. Söylediğin yanlıştır demiyorum.?..

Avatar
2016-08-01 10:29:38

Doğrumu bilmiyorum. Bilmediğim bişey hakkında "öyle şey olur mu" demek te akıl ve mantığa uymuyor.

Avatar
Birazcık 2016-06-14 13:02:29

Birazcık peygamber sevgisinden haberi olsa bu milletin tepki vermez anlayınca işte adamlar o yüce peygambere olan sevgisi nr kadar yuksek. İste gerçek sevgi lafda değil özde sevgi

Avatar