28 Nisan 2016 Perşembe 08:57
TEOG Türkçe sınav soruları ve cevapları 27 - 28 Nisan 2016
banner230
1 milyon 167 binin üzerinde öğrencinin katılımı ile yurt içinde 970, yurt dışında ise 15 merkezde gerçekleştirilen 2016 TEOG ikinci dönem ortak sınavlarda çıkan Türkçe testi sorularını ve cevap anahtarına erişmek için haber detayımızı inceleyebilirsiniz

TEOG Türkçe sınav sorularını görmek isteyen öğrenciler, Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sistemine giriş yaparak video şeklindeki soru çözümünü görebilirler. 8. sınıf öğrencileri TEOG ikinci dönem sınavlarına bugün girdi. Yarın da devam edecek olan TEOG sınav soruları bu yıl da eba.gov.tr'den açıklanacak. İşte TEOG Türkçe sınav soruları ve cevapları.

TEOG TÜRKÇE SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI İÇİN TIKLA... ​

TEOG MATEMATİK SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI İÇİN TIKLA...​

TEOG DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI İÇİN TIKLA...

​TEOG İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI İÇİN TIKLA...

TEOG YABANCI DİL SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI İÇİN TIKLA...​

TEOG FEN VE TEKNOLOJİ SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI İÇİN TIKLA... ​





EBA'ya nasıl giriş yapılır?

EBA sistemine giriş yapabilmeleri için öncelikli olarak EBA şifresine ihtiyaçları var. Bu EBA şifresini öğrenciler yalnızca öğretmenlerinden alıyor.
1- Öğretmenlerinden EBA giriş şifresini alan öğrencilerin öncelikle www.eba.gov.tr (link is external) adresine girmeleri gerekiyor.
2- Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan ‘’giriş’’ butonuna tıklanır.
3- ‘’EBA Girişi’’ sekmesinde, ‘’Kullanıcı Adı’’ bölümüne T.C. kimlik numarası ve ‘’Şifre’’ bölümüne EBA şifresi girilerek ‘’Giriş’’ butonuna tıklanır
4- Sayfanın sağ üst köşesindeki ‘’Giriş’’ butonunun yerinde ad ve soyad bilgilerinin görünüyor olması EBA’ya sorunsuz bir şekilde giriş yapıldığını gösterir.



EBA nedir?
Eğitim Bilişim Ağı olaan bu hizmetin kısa adı EBA'dır. Eba, Fatih Projesi kapsamında akıllı tahta uygulaması ve öğrencilere tablet dağıtılması kapsamında hayata geçirilen bir MEB uygulamasıdır... Proje de amaç öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin, öğrencilerinin öğrenme sürecine dahil olmalarını sağlamak, öğrencilerin doğru bilgiye erişmelerinde yardımcı olmayı hedefler... Bu sebeple EBA yani Eğitim Bilişim Ağı üzerinde öğrencilerin ve öğretmenlerin ücretsiz bir şekilde yararlanabiliyor.

EBA şifresi nasıl alınır?
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sistemi öğrencilere doğrudan bir şifre verme imkanı sunmuyor... Öğrenciler EBA şifresini ancak öğretmenlerinden alabilirler. Öğretmenler MEBBİS sistemine giriş yaparak EBA şifresi alıyor.
Özel okullarda durum farklı
Özel okullarda görevli öğretmenler ise e-okul şifrelerini kullanarak EBA sisteminden şifre alabiliyorlar. Özel okul öğrencileri EBA şifresi alamıyorlar ancak sistem üzerinde şifresiz yapılabilen tüm işlemlerden yararlanıyor.

Öğrenciler, bugünkü oturumlarda fen ve teknoloji, T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ile yabancı dil derslerinden sınava giriyor. Oturumların ilki 09.00'da başladı. Diğerleri 10.10 ve 11.20'de başlayacak. Teneffüs araları 30 dakika olacak. Sınav uygulaması tüm merkezlerde eş zamanlı gerçekleştirilecek. 

Her ders için dört seçenekli çoktan seçmeli testlerden oluşan 20 soruluk A, B, C, D kitapçık türleri kullanılacak ve her bir dersin test süresi 40 dakika olacak. Öğrenciler, olağanüstü haller ve özel durumlar dışında kendi okullarında belirlenen sınıflarda sınava alınacak. 

İngilizce testini 1 milyon 166 bin 275 öğrenci, Fransızca testini 383 öğrenci, Almanca testini 370 öğrenci ve İtalyanca testini de 11 öğrenci yanıtlayacak. 

Sınav öncesinde özel gereksinimlerini belgelendiren ve bilgileri modüle işlenen 3 öğrenci hastanede, 179 öğrenci evde, 10 bin 884 öğrenci tek kişilik sınıfta sınava alınacak ve bu öğrencilere 15 dakika ek sınav süresi tanınacak. 

Öğrencilerin bilgisayar özelliği bulunan her türlü cihaz ve saat fonksiyonu dışında özellikleri bulunan saatler ile sözlük, hesap cetveli, hesap makinesi, çağrı cihazı, cep telefonu, telsiz veya radyo gibi iletişim araçlarıyla sınava girmeleri yasaklandığından, bunları bulundurduğu tespit edilen öğrencinin sınavı, salondaki görevlilerce hazırlanan tutanakla geçersiz sayılacak. 
Son Güncelleme: 25.04.2017 10:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ırmak 2016-04-27 12:48:21

matematik biraz zordu ya ben daha kolay bekliyodum

Misafir Avatar
Irmak 2016-04-28 07:36:03 @ırmak

Çalışmayana diyosun bende sana diyorum ki eşşek gibi çalıştım bizim girdiklerimiz daha zordu diyosun herkese müfredatını sorarlar bizim mufredatimizi bilmeden sinav hakkinda nasil yorum yapabiliyosun anlamis değilim ayrica gecmis sorulari çözdüm nedir su 2000 lilerin 1999 lularin bizimki daha zordu demelerini ya ha sen bu kolay sinav icin 1 yanlis fazla bile demissin ya ben o sinava sizin gibilere sinav sonuclarimi memnun etmek icin girmedim

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Za 2016-04-27 21:42:08 @ırmak

Çalışmayana meyve yok. Tevekkül etmeyene meyve yok. İkisini yapana tüm yollar açık.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Za 2016-04-27 21:37:48 @ırmak

Toplam 1 mi matematik 1 mi sadece (Rahat ol her ikiside kötü bir sonuç bu kadar kolay bir sınav için)

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
melike 2016-04-27 21:36:40 @ırmak

off ya matematik çok zordu

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ırmak 2016-04-27 21:26:11 @ırmak

ne kadar çalıştığımı bilmeden yorum yapma bu bir zor olması yapamadığım anlamına gelmez sadece bir yanlışım çıktı bu iki öğretmenler bile zorluğunu söylüyoken sen hayırllısı bu da üç

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Za 2016-04-27 21:14:18 @ırmak

Çok Ez Pz Bir Sınav Çalışmayanlar Belli oluyor. Zevk ve sefa içinde olacağınıza az çalışın bu sınav bizimkinin yanında hiç.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bahadır 2016-04-27 20:37:18 @ırmak

aynn mat tek zor diğerleri kolay dı braz

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
HİKMET 2016-04-27 17:04:47 @ırmak

ABDÜSSABED BEN DE AYNI BEKLİYORUM

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Abdüssamed 2016-04-27 16:22:04 @ırmak

Ben Matematik Full bekliyorum dini de full bekliyorum fakat Türkçede soruyu yanlış okumuşum 2 yanlışım var şuan

Beğenmedim! (37)
Avatar
2016-04-27 12:11:11

Mat. Kazikti biraz

Misafir Avatar
kezban 2016-04-28 13:44:12 @

canım biraz değil baya

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
2016-04-27 22:50:41 @

kazıktı arkadaşım . işlemler gayet uzundu evet kolay gibiydi ama süre bakımından yetmedi. Anlamadığım neden dinede 40 dk veriliyor.10 dk kasında bitirdim ve full geriye boşa 30 dk bu zamanı matematiğe vermeliler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Za 2016-04-27 21:15:20 @

Kazık Değilmiş baktım çalış yap.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
mattt 2016-04-27 19:59:42 @

kombinasyon sorusunu ne yaptınız

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
a.a 2016-04-27 13:45:21 @

birazmı? matematik profesörü gelse çözemez

Beğenmedim! (23)
Avatar
merve 2016-04-27 13:16:31

mat fidan sorusu 8, denklem sorusu -3/4 tü sanırım, tartı da 68 küçük eşit x küçük eşit 75

Misafir Avatar
sddasasddsa 2016-04-27 21:46:15 @merve

deneme olcaktı.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
nevin 2016-04-27 16:16:24 @merve

aynen bizim hoca çözdü cevap o

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ertu 2016-04-27 15:28:01 @merve

günlük

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
2016-04-27 13:55:38 @merve

evet öyle

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
gülcan 2016-04-27 13:39:17 @merve

Günlük olacaktı

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
memet 2016-04-27 13:28:25 @merve

turkce deneme sorusu gunlukmu denememı

Beğenmedim! (16)
Avatar
Arkadaş 2016-04-27 13:50:31

Ben birinci teogtan ful çektim ama bundan sanmıyorum

Misafir Avatar
Teogcu 2016-04-28 13:29:45 @Arkadaş

Yorumu kendisi yazıp ondan sonra başkasıymış gibi kendini överek yanıt yazan arkadaş seni de anlıyoruz...Kendini fazla kaptırma bee

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Za 2016-04-27 21:16:25 @Arkadaş

İnşAllah bundan da çekersin buradan sana laf söyleyenlere aldırma çalışmayanlar kıskanıyor :D Çekmesende inş istediğin lise olur.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
2016-04-27 14:12:09 @Arkadaş

YUH ARTIK Bİ GİT LAN ORDAN

Beğenmedim! (14)
Avatar
seda 2016-04-27 12:36:59

teog 0200106 cevapları ne zaman acıklanacak

Misafir Avatar
Öğrenci 2016-04-27 15:42:16 @seda

Cevaplar yarın 28 Nisan saat 13.00 da açıklanacak

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
napcan 2016-04-27 15:40:54 @seda

sanane

Beğenmedim! (13)
Avatar
hivda 2016-04-27 12:26:32

Sorular

Avatar
ahmet 2016-04-27 13:33:11

türkçedeki sorulardan bahsedin biraz... nasıldı?

Misafir Avatar
o bir kürt 2016-04-27 19:39:07 @ahmet

zordu hemde nasıl

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
imanlı çocuk 2016-04-27 14:33:03 @ahmet

arkadaşlar kendinizi üzmeyin artık hayırlısı...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
müb 2016-04-27 14:29:19 @ahmet

çelişkili birkaç soru vardı ama yapılmayacak gibi değildi bence

Beğenmedim! (18)
Avatar
berke 2016-04-27 12:52:43

mat fidan surusu ,tartı sorusu ve 1 bilimmiyenli deklem sorusunu söylermisiniz

Misafir Avatar
2016-04-27 19:54:10 @berke

ALLAHIM 1 SORUM BİLE DOĞRU GÖZÜKMMÜYOR NAPICAM YA ÇOK ÇALIŞTIM . SÜREM YETMEDİ YA 5 DK KADA 6 SORU ATTIM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sümeyye 2016-04-27 17:44:20 @berke

fidan sorusu 8 olacak

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
1233 2016-04-27 14:25:11 @berke

fidan sorusu 8

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
baran 2016-04-27 13:40:11 @berke

Mat fidan sorusu 8 olaca

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
yyyy 2016-04-27 13:34:42 @berke

fidan sorusu 8

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
2016-04-27 13:26:50 @berke

tartı 68-60

Beğenmedim! (31)
Misafir Avatar
yasir 2016-04-27 13:23:32 @berke

fidan sorusu x=8 tartı sorusu D şıkkı; -3/4

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sema 2016-04-27 13:23:17 @berke

fidanlı soru 8

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sbamaa 2016-04-27 13:20:49 @berke

Fidan sorusu 8
Tarti sorusu c sıkkı yani 75,68
Bilinmeyen denklem sorusu ise -3/4

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Skskms 2016-04-27 13:17:41 @berke

Fidan 8 tartı 68 75 -3/4

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
umut 2016-04-27 13:17:10 @berke

8- ,,d

Beğenmedim! (13)